Provozovatelem webu a internetového obchodu www.stokrle.cz (dále jen
"prodávající ") je:
stokrle s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00, Česká republika
IČO:08530921
DIČ:CZ08530921
Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C,
320472
Email: stokrle.eu@gmail.com
/dále jen "prodavajíci /
-Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též jen „obchodní podmínky“)
platí pro nákup v internetovém obchodě prodávajícího provozovaném na
internetové adrese www.stokrle.cz (dále též jen e shop), přičemž blíže
vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
-Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním
řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským
zákoníkem, v platném znění (dále jen „NOZ".)
-Není-li výslovně uvedeno jinak, pro účely těchto obchodních podmínek
se v souladu s NOZ považuje za spotřebitele každý člověk, který mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu
svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná
(dále jen „spotřebitel“).
-Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná
v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci
samostatného výkonu svého povolání.
-Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje
výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky
nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu
ve, kterém se ho týkají a obchodním zákoníkem.
-Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými
právními předpisy a kupní smlouvou (jejíž součástí jsou i tyto
obchodní podmínky).
-Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy je
umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky e-shopu, kupní
smlouva v takovém případě vzniká doručením kupujícím v rámci e-shopu
řádně vyplněné, potvrzené a odeslané objednávky prodávajícímu.
Prodávající je povinen kupujícímu potvrdit doručení jeho objednávky
prostřednictvím e-mailové adresy uvedenou kupujícím v jeho
objednávce
-Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí
stanovených NOZ je ve smyslu ustanovení § 1726 NOZ vyloučeno.
Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) NOZ vylučuje
přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.Současně s takovým
potvrzením zašle prodávající kupujícímu znění těchto obchodních
podmínek.
-Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je
kupujícím odeslaná objednávka zboží a samotná kupní smlouva je
uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu
s tímto jeho návrhem.
-Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek dodat kupujícímu
sjednané zboží a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží a
kupujícímu závazek zaplatit prodávajícímu kupní cenu dle sjednaných
platebních podmínek a dodané zboží převzít.
-Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom
toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy,
a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Na tyto
obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením
kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění
seznámit.
-Ceny zboží v rámci e-shopu jsou uvedeny jako ceny konečné (tj. včetně
všech případných daní a poplatků)
-Kupní cena zboží bude dohodnuta v každé kupní smlouvě s tím, že výše
takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené
v e-shopu v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající je
oprávněn ceny zboží jednostranně měnit s tím, že na již uzavřenou
kupní smlouvu nebude mít taková změna ceny vliv.
-Způsob úhrady kupní ceny bude sjednán v kupní smlouvě, a to v
návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v jeho objednávce, kdy
kupující má možnost volby z těchto variant:
1.Bankovním převodem na účet prodávajícího, bankovní účet je uživateli
zobrazen po dokončení objednávky a zaslán v objednávce do e-mailu.
2. Kartou online pomocí Gopay (více informací o Gopay -
odkaz)
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky Vám na
e-mail pošleme zálohovou fakturu. Variabilní symbol /VS/naleznete na
své faktuře/ Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte
daňový doklad. 3. Dobírkou.
-Zákazník může uplatnit na eshopu slevový kód, který byl vydán
provozovatelem e-shopu (prodávajícím). Na jednu objednávku lze využít
pouze jeden slevový kód a slevový kód je nutné vložit do
objednávkového formuláře.
-Prodávající si vyhrazuje právo upravovat platnost slevových kódu nebo
slevové kódy rušit.
-Zboží bude kupujícímu dodáno prostřednictvím přepravce, kterého
kupující zvolí v rámci své objednávky (Balík do roky / Osobní odběr
“Zásilkovna.cz” ). Zboží bude kupujícímu doručeno nejpozději do 7
pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. Zásilka bude obsahovat
objednané zboží a prodejní doklad včetně záručního listu.
- Při objednávce nemůžete užít více než jednu slevu, z možných slev
aplikujeme vždy tu největší.
-Cena za dodání zboží v České Republice, objednaného v rámci jedné
objednávky je nezávislá na počtu objednaných kusů. Cena za dodání
zboží, kterou je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní
ceny zboží, činí 90 Kč , ledaže se jedná o případy, kdy prodávající
kupujícímu cenu za dodání zboží neúčtuje.
-Cena dodání zboží na Slovensk,doručení na adresu zákazníka 5 eur.
-Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl vybranému přepravci
údaje týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro
řádné dodání zboží.
-Prodávající zboží před jeho dodáním na své náklady zabalí a označí
způsobem dohodnutým v kupní smlouvě.
-Vyžaduje-li to povaha zboží nebo určuje-li takovou povinnost výslovně
příslušná kogentní právní norma, které podléhá právní vztah mezi
prodávajícím a kupujícím, je prodávající povinen jako součást dodávky
dodat kupujícímu takovou dokumentaci a doklady vztahující se k
dodávanému zboží, které jsou nutné k převzetí a užívání zboží.
-Vlastnické právo ke zboží, jež tvoří dodávku, přechází na kupujícího
převzetím věci kupujícím na místě dodání jím určeném (tj. sjednaném v
kupní smlouvě dle objednávky kupujícího).
-Nebezpečí škody na zboží, jenž tvoří dodávku, přechází na kupujícího
současně s nabytím vlastnictví.
- Byla-li kupní smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na
dálku, má kupující-spotřebitel ze zákona právo od kupní smlouvy
odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od
převzetí plnění (převzetí od přepravce, vyzvednutí na poště, osobní
odběr).
Odstoupení od smlouvy zašlete na e-mail: reklamace@stokrle.cz.
Rozhodujícím datem je den odeslání. Obratem vám zašleme adresu pro
zpětné vrácení produktu.
- V případě nákupu štokrle se prodávající dobrovolně zavazuje ke
zvýšené lhůtě 30 dnů, spotřebitel má tedy lhůtu celkem 30 dní od
převzetí plnění, během kterých může spotřebitel odstoupit od smlouvy
bez udání důvodu.
-
V případě zakázkové výroby, tzn. je-li zboží vyrobené na základě
objednávky zákazníka či upravené individuálně na přání zákazníka
(např. výrobek s rytinou), nelze zboží vrátit, tzn. nelze
odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Zakázkovou
výrobou se v rámci těchto podmínek rozumí zakoupení služby
Gravírování stoličky štokrle.
- Uplatní-li kupující, který je spotřebitel, právo na odstoupení od
kupní smlouvy, prodávající vrátí spotřebiteli celé zaplacené finanční
částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení bankovním převodem.
Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným
způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím
nevzniknou další náklady.
- Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty
předmětného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím
jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a
vlastnosti.
- Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, není prodávající povinen
vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky dříve, než mu
spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty
předmětného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím
jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a
vlastnosti.
- Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží před odesláním
zpět pojistit.
-Prodávající dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení,
jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou-li jakost a provedení
ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel
patrný z kupní smlouvy; jinak pro účel obvyklý
-Shodou s kupní smlouvou se dále rozumí, že zboží má jakost a užitné
vlastnosti, prodejcem popisované, popřípadě jakost pro tento druh
zboží obvyklé.
- Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne
převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jeho
převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže
opak. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s
kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. O
případy, kdy to odporuje povaze zboží, se jedná zejména u změny
vlastností zboží v důsledku přirozené změny materiálu či v důsledku
opotřebení zboží.
- V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní
smlouvou je prodejce povinný bez zbytečného odkladu uvést zboží do
stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka,
buď opravou zboží, nebo jeho výměnou (lze vyměnit za stejný druh
zboží). Není-li to možné může zákazník požadovat přiměřenou slevu nebo
od smlouvy odstoupit
-Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) NOZ sděluje
prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na
kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní
inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za
podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Odpovědnost za vady, reklamace, záruka
Zjištění vady
- Může se stát, že se na zboží vyskytne vada. Vada se může projevit
před prvním použitím, nebo během používání. Výskytu vad se nedá zcela
zabránit.
-Při koupi a obdržení výrobku www.strokle.cz proveďte následnou
kontrolu, zda výrobek odpovídá Vaší objednávce. Prohlédněte si zboží,
zda nevykazuje vady estetické i funkční, vady materiálu, výrobní vady.
-Dodané zboží bude mít kvalitativní vlastnosti dohodnuté v Kupní
smlouvě, stanovené příslušnými právními předpisy a normami
(nařizuje-li to kogentním ustanovením právní předpis, jemuž podléhá
vztah mezi prodávajícím a kupujícím dle kupní smlouvy), případně
vlastnosti obvyklé.
-Na dodané zboží poskytuje prodávající kupujícímu záruku za jakost, a
to v délce 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne dodání zboží.
-Nároky kupujícího z vad zboží (vč. způsobu vyřízení reklamace) se
řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, jimž podléhá
vztah mezi prodávajícím a kupujícím dle kupní smlouvy (je-li kupujícím
spotřebitel, potom zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně
spotřebitele, je-li kupujícím nikoli spotřebitel, potom obchodním
zákoníkem).
-Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že se s tímto
reklamačním řádem před uzavřením kupní smlouvy detailně seznámil. Na
tento reklamační řád byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením
kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění
seznámit.
-Prodávající neodpovídá za vady zboží vzniklé po přechodu nebezpečí
škody na věci bez zavinění Dodavatele, za vady vzniklé mechanickým
poškozením, běžným opotřebením nebo v důsledku nesprávného zacházení,
skladování, užívání, jakož i za vady způsobené kupujícím nebo třetí
osobou.
- Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne
převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jeho
převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže
opak. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s
kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. O
případy, kdy to odporuje povaze zboží, se jedná zejména u změny
vlastností zboží v důsledku přirozené změny materiálu či v důsledku
opotřebení zboží.
-Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ve zbývajících 18 měsících
se řeší způsobem uvedeným v článcích I a II
Místo a způsob uplatnění reklamace
V případě zjištění závady nás neprodleně kontaktujte na emailové
adrese reklamace@stokrle.cz spolu s popisem závady. Následně od nás
obdržítě adresu pro vrácení zboží.
Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nejlépe nákupním
dokladem.
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované
zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je
povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot
a hygienicky nezávadné. Jsme oprávněni odmítnout převzít k
reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady
obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným
nemocem).
O reklamaci rozhodne prodávající do 5 pracovních dní od řádného
obdržení reklamace. Do této lhůty se však nezapočítává doba, potřebná
k odbornému posouzení vady.
Lhůty pro uplatnění reklamace
-Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době.
Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned
jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání
zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být
důvodem odmítnutí reklamace. Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet
ode dne převzetí zboží.
- Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy
zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční
doby nepočítá. Prodavajici je povinny vydat kupujícímu potvrzení o
tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího
trvaní. Pokud je výsledkem reklamačního řízení výměna reklamovaného
zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží. Při
výměně vadné součásti vztahuje se nová záruční doba na vyměněnou
součást.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou
při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží
vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě
jeho užívání vydržet. - Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.
Vedoucí prodejny nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných
případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Berte v potaz, že prodejce je povinen, dle Reklamačního řádu, vadný
výrobek opravit a závadu odstranit.
I čl. Co jsou neodstranitelné vady Závady ovlivňující funkčnost
výrobku a jeho použitelnost (vady materiálu, změna (vlastnosti) zboží,
jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu,
nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodné
konstrukčního řešení. upínacích součásti). Tyto vady lze reklamovat
pouze v případě, že nebyly způsobeny nešetrným zacházením. Vady mohou
být odstranitelné (opravitelné), nebo neodstranitelné, které omezují
funkčnost výrobku nebo výrazně narušují estetické požadavky. Dle typu
vady se postupuje při řešení reklamace.
- V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání
zboží jako zboží bez vady (např. vady estetické) a zákazník nepožaduje
výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od
smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru
vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k
možnostem dalšího použití.
II čl. Odstranitelné vady
- Za odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou
odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží. - V případě
výskytu odstranitelné vady má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas
a řádně odstraněna. Prodejce je povinny vady odstranit bez zbytečného
odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění
reklamace.
- O provedení opravy rozhodne vedoucí prodejny nebo jím pověřený
pracovník a vyznačí nebo dohodne termín vyzvednutí opravy zákazníkem,
pokud se nedohodnou jinak (odeslání poštou).
- Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může zákazník požadovat
výměnu zboží (lze vyměnit za podobny druh zboží). Pokud není výměna
zboží možná, může zákazník žádat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od
smlouvy odstoupit.
- V případě vady odstranitelné má zákazník právo na výměnu zboží (lze
vyměnit za stejný druh zboží) nebo na odstoupení od smlouvy pokud: a)
reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění a nedošlo
k jiné dohodě b) zákazník nemůže pro opětovné vyskytnutí odstranitelné
vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad zboží řádně
užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde tehdy, jestliže se
stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát
odstraňována, opětovně vyskytne. Větším počtem vad trpí zboží tehdy,
má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně tři odstranitelné
vady.
Co nelze považovat za vady
-Charakteristické vlastnosti dřevěných výrobků (struktura,
barevnost)
-Změny výrobku (vzhledové i funkční) popř. jeho součástí, které
vznikly opotřebením
-Poškození nešetrným zacházením (poškození zboží během přepravy
reklamujte u přepravce)
-Vady vzniklé používáním výrobku k jiným účelům nebo způsobené
nevhodnou údržbou
- Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se
zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů (uvedených v kupní
smlouvě) v databázi zákazníků prodávajícího po naplnění kupní smlouvy
(za účelem marketingu, nabízení dalšího zboží, případné další obchodní
spolupráce či dalších smluvních vztahů), a to až do doby, než písemně
doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním.
- Prodávající informace o kupujících uchovává v souladu s platnými
obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména v souladu
se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních, ve znění pozdějších
předpisů. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití.
Tyto údaje prodávající nepředá žádné třetí osobě, s výjimkou případné
zákonné povinnosti sdělení takové informace, a s výjimkou přepravců a
poštovních doručovatelů pověřených prodávajícím dodáním zboží; těmto
budou sděleny pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro doručení
zboží.
- Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich
opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je
možno na základě písemné žádosti kupujícího doručené prodávajícímu
odstranit z databáze.
- Kupní smlouvy jsou počínaje jejich uzavřením archivovány
prodávajícím, a to i po jejich naplnění. Kupní smlouvy jsou
archivovány ve formě, ve které byly uzavřeny. Přístup k archivovaným
kupním smlouvám má výlučně prodávající, případně subjekt prodávajícím
pověřený archivací. Tito nejsou oprávněni zpřístupnit smlouvy třetím
osobám, s výjimkou případné zákonné povinnosti takového zpřístupnění.
- Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím,
službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu
kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení
prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
- Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky
prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv.
cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí
věty kdykoliv odvolat.
- DORUČOVÁNÍ Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu
kupujícího.
- Tyto internetové stránky používají soubory cookies s cílem lépe
reagovat na potřeby jednotlivých uživatelů a zajistit efektivní
fungování. Abychom vám mohli poskytnout lepší a osobnější služby,
potřebujeme si zapamatovat a uložit informace o tom, jak naše
internetové stránky používáte. Tyto údaje se získávají pomocí malých
textových souborů, tzv. cookies, které obsahují malé množství
informací a prostřednictvím internetového serveru jsou ukládány do
vašeho počítače nebo jiného zařízení. Váš internetový prohlížeč pak
při každé následující návštěvě dané internetové stránky posílá soubory
cookie zpět na tuto stránku, díky čemuž vás internetová stránka
rozpozná a vzpomene si například na vaše uživatelské preference.
-Podrobnější informace o souborech cookie a jejich fungování naleznete
na internetové stránce http://www.aboutcookies.org/. Kdykoliv
navštívíte tyto internetové stránky, prostřednictvím souborů cookies
nebo jiných technologií může docházet ke shromažďování informací.
Návštěvou těchto internetových stránek souhlasíte s používáním souborů
cookie, jak je popsáno v tomto oznámení.
- Mezi soubory cookie, které používáme, patří tzv. nezbytně nutné
cookies, které vám umožňují procházet naše internetové stránky a
využívat jejich funkce. Používáme rovněž tzv. funkční cookies, které
uchovávají informace o vašich volbách při procházení internetových
stránek a umožní nám tyto internetové stránky přizpůsobit jednotlivým
uživatelům. V souboru cookie můžeme například uložit váš jazyk nebo
vaši geografickou polohu či fakt, že jste vyplnili naši anketu.
Všechny tyto údaje jsou zpravidla anonymní a nejsou používány k jiným
účelům.
- Jak my, tak poskytovatelé našich služeb rovněž využíváme analytické
služby, které nám pomáhají zjistit, do jaké míry je obsah našich
internetových stránek efektivní a o co konkrétně se uživatelé
zajímají, na základě čehož můžeme fungování svých internetových
stránek následně zdokonalit. Kromě toho využíváme tzv. výkonové
cookies, které monitorují, kolik jednotlivých uživatelů naše
internetové stránky navštěvuje a jak často.
- Tyto údaje používáme výhradně pro statistické účely a neslouží nám k
identifikaci konkrétních uživatelů. Tyto internetové stránky
nepoužívají tzv. targeting cookies, které se využívají pro poskytování
cílené reklamy jednotlivým návštěvníkům internetových stránek.
Jak je popsáno výše, návštěvou těchto internetových stránek souhlasíte
s tím, že do vašeho počítače nebo zařízení mohou být umístěny soubory
cookie. Tyto soubory však můžete kontrolovat a spravovat několika
způsoby. Vezměte prosím na vědomí, že odstranění nebo blokování
souborů cookie může ovlivnit vaši uživatelskou zkušenost, a je možné,
že nebudete mít úplný přístup k některým oblastem našich internetových
stránek.
- Kontrola souborů cookie pomocí internetových prohlížečů Pomocí
většiny internetových vyhledávačů můžete zkontrolovat, jaké soubory
cookie máte uloženy, a případně můžete jednotlivé soubory cookie
vymazat. Rovněž je možné blokovat ukládání souborů cookie z určitých
či všech internetových stránek. Uvědomte si však, že pokud všechny
soubory cookie odstraníte, vymažete kompletně svá osobní nastavení, a
to včetně preferencí zakazujících používání souborů cookie, poněvadž i
tato volba vyžaduje nastavení tzv. opt-out cookie.
- Více informací o tom, jak můžete nastavit svůj internetový prohlížeč
tak, aby byly soubory cookie blokovány či filtrovány, naleznete na
http://www.cookiecentral.com/faq/.
- Můžete zamezit tomu, aby vaše anonymní prohlížení internetových
stránek bylo ukládáno do analytických souborů cookie. Pro své potřeby
využíváme služeb Google Analytics.
- Potřebujete-li zjistit více informací o zásadách ochrany osobních
údajů těchto společností, nebo pokud chcete zakázat používání jejich
analytických souborů cookie, klikněte na následující odkazy: Google
Analytics: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html
- Místní sdílený objekt či tzv. flash cookies fungují obdobně jako
ostatní soubory cookie, mohou však navíc uchovávat další typy údajů.
Tyto soubory cookie nelze spravovat pomocí výše uvedených mechanismů.
Některé části našich internetových stránek používají tyto cookies k
uložení vhodného nastavení vašeho multimediálního přehrávače – bez
těchto cookies nemusí fungovat správné přehrávání některých videí.
Tyto soubory cookie lze spravovat manuálně na internetové stránce
Adobe.
- Naše internetové stránky obsahují tlačítka sociálních sítí, díky nimž můžete tyto internetové stránky sdílet nebo ukládat je do záložek. Tato tlačítka odkazují na internetové stránky třetích stran – sociálních médií – kde se načítají údaje o vašich aktivitách na internetu včetně našich internetových stránek. Pročtěte si prosím podmínky užívání a zásady ochrany soukromí internetových stránek těchto sociálních médií, abyste přesně porozuměli tomu, jak tato média využívají vaše údaje, a zjistili, jak můžete zamezit ukládání těchto údajů nebo jak je můžete vymazat.
- Pro zobrazení obsahu na našich internetových stránkách někdy
využíváme externích webových služeb. Jedná se například o zobrazení
obrázků, přehrávání videí či provádění anket. Protože naše internetové
stránky obsahují tlačítka sociálních sítí, nejsme schopni těmto
internetovým stránkám či externím doménám zabránit, aby shromažďovaly
údaje o tom, jak využíváte vložený obsah na našich internetových
stránkách.
- Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných
jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího
uzavření.Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit.
Pro konkrétní kupní smlouvu jsou však obchodní podmínky platné ve
znění účinném ke dni uzavření dané kupní smlouvy.
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní
(zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým
právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně
závazných právních předpisů.
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 15.12.2017